قوانین و مقررات سایتانتقاد،پیشنهاد،شکایت
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش


بازه قيمت :
~   تومان

















  

کتاب 14 اصل برای دستیابی به موفقیت

كد كالا: 4073
قیمت: 4,500 تومان

نوشته : برایان تریسی،ناشر : کیاراد،ترجمه :امیر جهانیان؛ایجاد تغییرات در شیوه تفکر و بهره وری از زمان

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب 14 اصل برای دستیابی به موفقیت
نوشته : برایان تریسی
ناشر : کیاراد
ترجمه : امیر جهانیان نجف آبادی-حدیث ایمانی
شابک : 978-600-5685-38-1
تعداد صفحات : 144
شمارگان چاپ : 2000
نوبت چاپ : دوم -زمستان 1391
لیتوگرافی : پارسا
قیمت پشت جلد : 4500 تومان
درباره کتاب :
به گفته ی یکی از روانشناسان به نام سیدنی جرالد، بالغ بر 85 درصد از نشاط شما در زندگی از روابط شخصی شما نشأت می گیرد. تعاملات شما با افرادی که به آنها تعلق خاطر دارید و نیز وقتی که با آنها می گذرانید مهمترین منبع شادی، نشاط و رضایتی است که روزانه در جستجوی آنید.
جای تأسف است که برخی افراد از آن چه در حقیقت مهم است غافل شده و به بیراهه می روند. آنان از روابط خود، یعنی مهمترین منبع شادی و نشاطشان، می گذرند تا در حرفه ی خود به موفقیت برسند. اما شغل هر فرد، در بهترین حالـــت آن، تنها یک منبع جزیی آن هم گذرا از شادی و نشاطی است که وی در جستجوی آن است.
نمی توان پاسخ جامع و کاملی به این پرسش داد که چگونه در زندگی هایمان به تعادل دست یابیم اما چند ایده وجود دارند که قادرند به شما کمک کنند که چگونه در زمینه های پراهمیت تر زندگیتان حضور پر رنگ تر، دستاورد بیش تر، و عملکرد بهتری داشته باشید.
اغلب این ایده ها مستلزم ایجاد تغییرات و اصطلاحاتی در شیوه ی تفکر شما و نیز نحوه ی بهره مندی تان از زمان می باشد، اما خب به زحمتش می ارزد. شما در خواهید یافت که با سامان دهی مجدد زندگیتان به چند طریق اندک، خواهید توانست وجودی از خود بیافرینید که بیش ترین میزان رضایت را از جنبه ی کمی و کیفی برایتان به ارمغان می آورد.
فهرست مطالب :
مقدمه مترجمین
1 – زندگی متعادل
2 – چگونه انسان کامل و تمام عیار شویم؟
3 – چگونه عزت نفس خود را افزایش دهیم؟
4 – دادن اعتماد به نفس به دیگران
5 – همه فروشنده هستیم
6 – مطرح شدن
7 – تولید انرژی
8 – مدیریت و انگیزش
9 – تک تک دقایقتان را غنیمت بدانید
10 – تا می توانید تغییرات ایجاد کنید
11 – مدیریت زمان
12 – تعیین اولویت
13 – دوازده قدرت جاذبه
14 – قدرت خودگویی های سازنده

برچسب محصول