قوانین و مقررات سایتانتقاد،پیشنهاد،شکایت
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش


بازه قيمت :
~   تومان

















  

کتاب 25 روش خطرناک فروشندگی

كد كالا: 2123
قیمت: 7,000 تومان

نوشته:استفان شیفمن،ناشر:اردیبهشت،ترجمه:کامران پروانه؛چگونه در هنگام فروشندگی از بین افراد بسیاری که

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب 25 روش خطرناک فروشندگی
چگونه در هنگام فروشندگی از بین افراد بسیاری که ملاقات می کنید مشتری واقعی را بشناسید
نوشته : استفان شیفمن
ناشر : اردیبهشت
ترجمه : کامران پروانه
شابک : 978-964-171-0178-2
تعداد صفحات : 112
شمارگان چاپ : 1200
نوبت چاپ : سوم - 1391
لیتوگرافی : ترنج رایانه
قیمت پشت جلد : 7000 تومان
درباره کتاب :
در این کتاب نویسنده تمام تلاش خود را بر آن دارد که دروغ های صدمه زننده، برداشت های نامعقول ، حقایق ناقص، افسانه ها و داستان های باور نکردنی را شرح دهد که طی نیمه ی دوم قرن گذشته در دنیای فروش رواج داشته است.
فهرست مطالب :
پیش گفتار
روش خطرناک اول - همیشه در فکر انعقاد باشیم
روش خطرناک دوم - فروش نیازمند به کارگیری «حیله هایی بی چون و چرا» برای عقد قرارداد است
روش خطرناک سوم - با ارسال بسته های اسرار آمیز می توانید به بازاریابی تلفنی خود رنگ و جلا ببخشید
روش خطرناک چهارم - فرستادن نامه های تجاری عجیب و غریب تاثیر مثبت دارد
روش خطرناک پنجم - مردم دوست دارند که شما تظاهر کنید ، فروشنده نیستید
روش خطرناک ششم - تصمیم گیرندگان از بازاریاب هایی که خود معرفی می کنند، خوششان می آید
روش خطرناک هفتم - فروش همیشه بستگی به قیمت دارد
روش خطرناک هشتم - کارایی در فروشندگی یعنی به تله انداختن مشتری
روش خطرناک نهم - هرگز سوالی را نپرسید که نمی دانید پاسخ آن،چه خواهد بود
روش خطرناک دهم - همیشه سعی کنید خریدار را گول نزنید
روش خطرناک یازدهم - گذاشتن پیام صوتی غیر عادی و مفصل و طولانی با ذکر جزئیات ، اسلحه ی خوبی برای فروشندگی است
روش خطرناک دوازدهم - ایمیل به عنوان یک ابزار کار در حال گرفتن جای تلفن است
روش خطرناک سیزدهم - وقتی پاسخ های منفی می شنوید، مبارزه کنید
روش خطرناک چهاردهم - مشتری دشمن شماست
روش خطرناک پانزدهم - می توانید مردم را متقاعد سازید که از شما خرید کنند
روش خطرناک شانزدهم- فروش، بازی اعداد است
روش خطرناک هفدهم - با نگاه خیره مشتری را وادار کنید که تسلیم شود
روش خطرناک هجدهم - هرچه زودتر پیشنهاد خود را ارائه دهید، بهتر است
روش خطرناک نوزدهم - مردم به شما نیازمندند
روش خطرناک بیستم - افت کردن چاره ناپذیر است
روش خطرناک بیست و یکم - باید به تنهایی کار کنید
روش خطرناک بیست و دوم - هر کسی می تواند یک مشتری باشد
روش خطرناک بیست و سوم - حاضر جواب بودن موجب پیروزی در مناظره است
روش خطرناک بیست و چهارم - «سوال سخت و دشوار» بر هر مانعی فائق می آید
روش خطرناک بیست و پنجم - هر آنچه را که لازم است، می دانم
روش خطرناک -

برچسب محصول