قوانین و مقررات سایتانتقاد،پیشنهاد،شکایت
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش


بازه قيمت :
~   تومان

















  

کتاب جایگاه بازاریابی شبکه ای در عصر الکترونیک

كد كالا: 2128
قیمت: 15,000 تومان

نوشته : مهراب صدوقیان زاده، ناشر : دریچه نو ؛ تشخیص جایگاه بازاریابی شبکه ای و تعریف شخصیت اجتماعی بازاریابان شبکه ای از طریق بررسی حاکم بر تجارت های مدرن عصر الکترونیک و ارتباطات

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب جایگاه بازاریابی شبکه ای در عصر الکترونیک
تشخیص جایگاه بازاریابی شبکه ای و تعریف شخصیت اجتماعی بازاریابان شبکه ای از طریق بررسی حاکم بر تجارت های مدرن عصر الکترونیک و ارتباطات

 نوشته : مهراب صدوقیان زاده
 ناشر : دریچه نو
 ترجمه : -
 شابک : 978-964-9945-83-8
 تعداد صفحات : 208
 شمارگان چاپ : 5000
 نوبت چاپ : اول-  1393
 لیتوگرافی : -

قیمت پشت جلد : 15000 تومان

 درباره کتاب :
یک نتورکر کیست ؟ یک نتورکر از چه راهی پول در می آورد ؟ آیا نتورکری کاری کاذب است ؟ آیا شغل محسوب می گردد و جامعه به آن نیاز دارد ؟ آیا بازاریابان شبکه ای حادثه ای زودگذر بوده یا صنعتی روبه رشد اس با آینده ای درخشان و ....
بازاریابی شبکه ای ی پانزده سال گذشته تعاریف متفاوت و گاه متضادی را از خود ارائه داده است. گاه نترکرها خود را پیشگامان تجارت نوین معرفی می کنند و بازاریابی شبکه ای را بهترین و تنها راه رسیدن به کامیابی می دانند. گاه رسانه های عمومی این صعت را تا مرز همدستی با جریان های تروریستی اقتصادی و شیطان پرستی به قهقرا می کشاند...
بازاریابی شبکه ای چیزی نیست جز جمع آوری و انتقال اطلاعات از تولید کننده به مصرف کننده و بالعک و فعالیتی کاملا مرن می باشد. همان طور که یک لنز سیاه و سفید توانایی دیدن و تمیز دادن رنگ های قرمز،آبی و سز را ندارند ، کسانی که با لنز کهنه ی اصول عصر صنعتی به این حرفه می نگرند ، نقش جریان دانایی و بنابراین ایجاد ثروت در این صنعت را رَصد ننموده و بنابراین آن را کاری عبث ، کاذب و غیر مفید برای اجتماع می دانند ...
 چندین شغل  حرفه را می شناسید که قبلا وجود نداشته و طی ده سال گذشته به وجود آمده است ؟ چندین شغل و حرفه را به خار می آورید که در زمانی نه چندان دور دارای رونق فراوان بودند اما امروزه خبری از آنها نیست . ریشه ی این تغییرات چیست ؟
جایگاه بازاریابی شبکه ای کجاست و متعلق به کدام عصر و دوره می باشد؟ از چه اصولی پیروی می کند ؟ مزیت های آن چیست و چگونه می توان به کمک آن به موفقیت رسید ؟لزوم توجه به این صنعت چیست ؟ موافق ها و مخالفان بازاریابی شبکه ای چه کسانی می باشند و دلایل آنها چیست ؟
برخی از مزایا بی شمار این تجارت جدید شامل ایجاد بستری برای تبدیل دانایی به ثروت آمادگی برای تشخیص و مواجه با تغییرات بازگرداندن اقتدار به بنیان خانوده ، ایجاد یک جامعه ی پویا ، اصلاح بازار و تعریف مجدد آن ، ترویج فرهنگ تولید برای مصرف شخصی ، وارد کردن مشتری به چرخه ی تولید ، جمع آوری الاعات،تبدیل آن به دانایی و تولید ارزش افزوده ، کارآفرینی، ایجاد شبکه های توزیع مویرگی، مقابله با تهاجم فرهنگی و مبارزه با استعمار مدرن می باشد.
در این کتاب با نگاهی ژرف، از نظر علمی، دلایل ظهور و گسترش پدیدهٔ بازاریابی شبکه‌ای، جایگاه آن نسبت به تجارت‌های دیگر و ارتباط کیفی آن با دنیای پیرامون، بررسی شده است. به این منظور، فصل مشترک مهم‌ترین قوانین حاکم بر تجارت‌های مدرن و بازاریابی شبکه‌ای طرح و بررسی شده‌اند. همچنین، برخی از مزایای صنعت بازاریابی شبکه‌ای، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ایجاد بستر فرهنگی مورد نیاز جهت رواج روحیهء کارآفرینی و ایجاد اتحاد در سطح ملی، طرح و بررسی می‌گردند. قصد این کتاب، معرفی بازاریابی شبکه‌ای به عنوان حرفه‌ای نو و شغلی متعلق به فرداست که بر خلاف اغلب حرفه‌های دیگر، با گذر زمان، رونق بیشتری پیدا نموده و تقاضا برای آن افزایش پیدا می‌کند. بنابراین دست‌اندرکاران آن، اعم از شرکت‌ها و بازاریاب‌ها، رفته‌رفته نقش بیشتری در جامعه پیدا نموده و در جهت‌دهی و تعیین میزان پیشرفت آن مؤثرتر خواهند بود.

 فهرست مطالب :

 مقدمه
هدف از نگارش این کتاب
روش تحلیل و بررسی
منابع مورد استفاده جهت تحلیل
خلاصه ی مطالب کتاب
شیوه ی پیشنهادی جهت مالعه ی کتاب

1- سؤال بزرگ
بازاریابی شبکه ای
دلیل نیاز به نگرش علمی
جایگاه فعلی بازار یابی شبکه ای
بازار هدف ، بازتابی از نگرش و شخصیت کاری
طرح سؤال
پیش فرض های لازم جهت مطالعه ی این کتاب

2- قدرت
اهمیت قدرت
تعریف قدرت
عنصر خشونت یا عضله
عنصر ثروت یا پول
عنصر دانایی یا مغز
فواید عناصر دانایی
جابه جایی و تغیر شکل قدرت
جمع بندی

3- موج اول ، موج کشاورزی
راه حل خشونت آمیز

4- موج دوم ، موج صنعتی
شش اصل موج صنعت
استاندارد (همان سازی)
تخصصی کردن
پیدایش خ تولید
هم زمان سازی
تراکم
بیشینه سازی
تمرکز
دستاوردهای دنیای صنعتی
راه حلی خشونت آمیز
تبعات این شش اصل
شکاف نامرئی
بازار
واحد اقتصادی جدید
زندگی بی روح ماشینی
خلاصه ی مطالب فصل

5- موج سوم ، موج کامپیوتر و الکترونیک
برخی دلایل ظهور موج سوم
انرژی محدود و گران
طبیعت زخم خورده
دگرگونی قلمرو اطلاعات
پیدایش سلیقه های مختلف
انفجار جریان اطلاعات
سنت مخالفت با تغییر
اصول موج الکترونیک و کامپیوتر
فراتر از استاندارد و بیشینه زدایی
هم زمان زدایی و تراکم زدایی
زمان شناور
تمرکز زدایی
تبعات اصول جدید موج سومی
افزایش شتاب تغییرات
تأثیر افزایش شتاب تغیرات
فراتر از «»وقت طلاست
نظام جدید خانواده و کلبه ی الکترونیک
شخصیت های موج سومی
فاصله ی بین نسل ها
تنهایی تکنولوژیکی
تعلق اجتماعی
ساختار ذهنی
معنی
افزایش تولید، برای مصرف شخصی
تعریف دوباره ی شرکت
کارمندان موج سومی
کارمندان خود مختار
کارمندان تعویض ناپذیر
تیم های خود انگیخته
شرکت چند منظوره
شرکت های فرا ملیتی
مدیریت ماتریسی
شرکت های زنده و انعطاف پذیر
متحول شدن بازار
ورود مشتری به چرخه ی تولید
خلاصه ی مطالب فصل
جمع بندی

6- چهارچوب ذهنی موج سومی
مقایسه ی موار کلی
مفهوم پیشرفت
مفهوم موفقیت
تولید، نظام مالی و استثمار مدرن
نقش دولت های موج دومی در استثمار شدن
مبارزه با استثمار
مفهوم تغیر و شتاب آن
اطلاعات
حجم الاعات
دوام اطلاعات و دسترسی به آن
آلودگی الاعات
ارتباطات و جریان اطلاعات
ثروت و سرمایه
ابزار
قدرت
جابه جایی در قدرت در بعد کلان
نکته ی مهم : ظرفیت انتقال قدرت
مدیریت در مقابل راهبری
جابه جایی قدرت در تجارت
روابط در سازمان ها
پول ، ابزار در مقابل هدف
تاثیر تغیر ماهیت پول ، از هدف به ابزار
تبعات تغیر ماهیت سسرمایه و قدرت
مفهوم باخت
احساس باخت و شکست
تعریف کار
مسئله ی بیکاری
مبارزه با بیکاری
توسعه
خلاصه ی مطالب فصل


7- بازار
بازار موج دومی
قاعده ی برنده - برنده
تفریق ، اپراتور تجارت در بازار موج دومی
تأثیر بر اجتماع
جامعه ی ایستای موج دومی
بازار موج سومی
دهکده ی جهانی ، واحد اقتصادی موج سومی
قاعده ی برنده - برنده
جمع ، اپراتور تجارت در بازار موج سومی
تعریف مجدد بازار
تیم های نامحدود ، سود نامحدود
درصد بالای سودها در موج سوم
اخت موج سومی
جامعه ی پویای موج سومی
جایگاه رقابت در فرهنگ موج سوم
خلاصه ی مطالب فصل


8- جایگاه بازاریابی شبکه ای در موج سوم
خاستگاه سؤال کجاست
دلیل جواب منفی اشخاص چیست ؟
دلیل ورود اغلب افراد چیست؟
نقش جذابیت های بازاریابی شبکه ای
جواب سؤال زرگ
قدم اول ، تعیین و تشخیص جایگاه خود
قدم دوم ، انتخاب چهارچوب ذهنی صحیح
دلیل مقاومت افراد در برابر مفاهیم جدید
اول ، دور ریختن مفاهیم کهنه
دوم ، ایجاد جریان دانایی
سوم ، شیوه ی کسب دانایی
چهارم ، انتخاب همراه و هم تیمی های مناسب
مخالفین صنایع موج سومی
خلاصه ی مطالب فصل


9 - بازاریابی شبکه ای در جهان ، خاورمیانه و ایران
بررسی پتانسیل این بازار در خاورمیانه
فرصت ها،دلایل عدم توجه به بازار خاورمیانه
بازاریابی شبکه ای در ایران
ایران، بهترین پتانسیل برای فتح بازار خاور میانه
نقا قوت و مزایای صنعت بازاریابی شبکه ای
مبارزه با استعمار و استثمار مدرن
آموزش روال کسب ثروت در سطح جامعه
ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری و کار آفرینی
فرصتی یکسان برای بروز استعدادها
جایگزینی مناسب برای کلاهبرداری هرمی
ایجاد شکه ی مدرن توزیع مویرگی
اشتغال زایی
حمایت از تولیدات داخلی
کاهش هزینه ها و افزایش راندمان اقتصادی
تمرکز سود در داخل کشور
توزیع همگن و عادلانه ی سود در اجتماع
تآثیر های مثبت فرهنگی
جمع بندی


10 - فرصت طلایی
یادآوری لزوم همسو شدن با تغییرات
اول، جهت حرکت : خط مشی موج سوم
دوم ، نقشه ی راه
سوم ، انتخاب ابزار ، ابزاری ارزشمند تر از الماس
قطعه ی پایانی


منبع شناسی
لیست شکل ها







 

برچسب محصول