قوانین و مقررات سایتانتقاد،پیشنهاد،شکایت
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش


بازه قيمت :
~   تومان

















  

کتاب 25 توصیه در فروشندگی

كد كالا: 2134
قیمت: 7,000 تومان

نوشته:استفن شیفمن،ناشر:اردیبهشت،ترجمه:غلامحسین اعرابی،سه گامی که باید برداشته شود: مشتری را به طرق مثبت و با علاقه مندی حمایت کنید،وانمود کنید یک مشاور هستید(زیرا چنین نیز هست) ،ایراد سخنرانی برای گروه های بازرگانی و عادی

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب 25 توصیه در فروشندگی
سه گامی که باید برداشته شود: مشتری را به طرق مثبت و با علاقه مندی حمایت کنید،وانمود کنید یک مشاور هستید(زیرا چنین نیز هست) ،ایراد سخنرانی برای گروه های بازرگانی و عادی


 نوشته :
استفن شیفمن

 ناشر : اردیبهشت
 ترجمه : غلامحسین اعرابی
 شابک : 978-964-6062-03-0
 تعداد صفحات : 128
 شمارگان چاپ : 500
 نوبت چاپ : چهارم - 1394
 لیتوگرافی : ترنج رایانه

 قیمت پشت جلد : 7000 تومان

 درباره کتاب :
فروشندگی یکی از هیجان انگیزترین کارها در جهان است خصوصا اگر با شرکت یا سازمان مناسبی کار کنید درآمد،آزادی و در مجموع کنترل آینده ی شما در دست خودتان است.مردم غالبا بدون داشتن دلیل مشخص به فروشندگان اعتماد ندارند.بخشی از این عدم اعتماد به هنرپیشه های پر زرق و برق مربوط می شود و هم چنین به تصویری که از فروشندگان در رسانه ها ارائه می دهند..اولین و مهم ترین نکته در فروشندگی به یاد داشتن این است که مشتریان امروزی بیش از هر دوران دیگر به ارزش و همچنین اطلاعات اهمیت می دهند.فروشنده ی موفق به طور پیوسته مراحل بعدی کار خود را در نظر مجسم می کند و همواره آینده را مد نظر دارد.این بدان معنی ست کخ حتی وقتی مبنایی محکم و استوار برای کار در اختیار دارید همیشه لازم است مبانی احتمالی آینده را نیز مدنظر قرار دهید.
 فهرست مطالب :

پیش گفتار
توصیه ی  1 : ارائه ی این پیام که اعتماد به شما کار درستی است
توصیه ی 2 : طرح پرسش های درست
توصیه ی 3 : هدایت جلسات
توصیه ی 4 : جذب مشتری
توصیه ی 5 : پیدا کردن نیازهای اصلی
توصیه ی 6 : استفاده از سرنخ های به دست آمده
توصیه ی 7 : سازگار کردن کالا یا خدمات
توصیه ی 8 : وانمود کنید یک مشاور هستید (زیرا چنین نیز هست)
توصیه ی 9 : درخواست ملاقات بعدی در همان دیدار اول
توصیه ی 10 : یادداشت برداشتن
توصیه ی 11 : تدوین طرح و برنامه ی جداگانه برای هر مشتری جدید
توصیه ی 12 : درخواست معرف
توصیه ی 13 : شور و شوق نشان دادن
توصیه ی 14 : قائل شدن اعتبار مناسب برای خودتان
توصیه ی 15 : راست بگویید (به خاطر سپردن آن آسانتر است)
توصیه ی 16 : خود را به اعتبار خودتان بفروشید
توصیه ی 17 : زود آغاز کنید
توصیه ی 18 : مطالعه ی بروشورهای صنعتی (مربوط به کالای خودتان و مشتری)
توصیه ی 19 : پشتیبانی دیدار در روز بعد
توصیه ی 20 : ایراد سخنرانی برای گروه های بازرگانی و عادی
توصیه ی 21 : کمک به همکاران تان در فرصت های مناسب
توصیه ی 22 : قبول مسئولیت شکست ها
توصیه ی 23 : صادق بودن با خود در مورد ماهیت موسسه ای که برایش کار می کنید
توصیه ی 24 : بیان اینکه برای کجا کار می کنید و چه می فروشید
توصیه ی 25 : بذله گویی و خوش برخوردی
جمع بندی
توصیه ها

 

برچسب محصول