کتاب چگونه طرح بازاریابی موفق بنویسیم ؟ قیمت پشت جلد : 15000 تومان درباره کتاب :
نوشته : تیم کالکینز
ناشر : آموخته
ترجمه : بهنام شاهنگیان
شابک : 978-600-6465-75-3
تعداد صفحات : 224
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : اول- 1394
لیتوگرافی : طلوع
تهیه ی طرح بازاریابی قوی و ارزشمند که قدرت همگرا کردن فعالیت های بازاریابی سازمان را داشته باشد مهارتی حیاتی برای مدیران است ؛ اما متاسفانه فقدان این مهارت در اکثر سازمان هاکاملا احساس می شود. در بیشتر کسب و کارها اقدامات راهبردی و روش های بازاریابی مرتب با محصول ، قیمت گذاری ، توزیع و فعالیت های پیشبردی بدون در نظر گرفتن طرح جامع بازاریابی ، طراحی و اجرا ی شود. پیامد این کار مجموعه اقدامات از هم گسیخته ای است که به جز اتلاف وقت نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت. کتاب حاضر یکی از پرفروش ترین کتاب ها در زمینه ی طرح بازاریابی در جهان است. آن چه در اولین نگاه به ذهن خواننده خطور می کند سادگی کتاب است. این هنر نویسنده بوده که تخصصی ترین مباحث بازاریابی را به گونه ای بیان کرده است که حتی خواننده ای ناآشنا نیز امکان استفاده از آن را دارد.
فهرست مطالب :
پیش گفتار مترجم
مقدمه
فصل اول - چه کسانی به طرح بازاریابی نیاز دارند ؟
فصل دوم - چرا بیشتر طرح های بازاریابی ، اتلاف وقت اند ؟
فصل سوم - آن چه واقعا مهم است : خلاصه ای یک صفحه ای
فصل چهارم - بهترین بهترین ها
فصل پنجم - نقشه ی گام به گام راه
فصل ششم - نگارش طرح
فصل هفتم - نمایش بزرگ
فصل هشتم - قالب طرح بازاریابی
فصل نهم - نمونه ای از طرح بازاریابی موفق
فصل دهم - بیست اقدام راهبردی
فصل یازدهم - پرسش های متداول
منابع