قوانین و مقررات سایتانتقاد،پیشنهاد،شکایت
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش


بازه قيمت :
~   تومان

















  

کتاب نسخه سوم بازاریابی

كد كالا: 2145
قیمت: 7,000 تومان

نوشته : فیلیپ کاتلر،ناشر : آموخته،ترجمه : زهرا امیریان،از محصول به مشتری به روح انسانی

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب نسخه سوم بازاریابی
از محصول به مشتری به روح انسانی

 نوشته :
فیلیپ کاتلر
 ناشر : آموخته
 ترجمه : زهرا امیریان
 شابک : 978-600-288-026-0
 تعداد صفحات : 128
 شمارگان چاپ : 2400
 نوبت چاپ :  اول- 1393
 لیتوگرافی : -

 قیمت پشت جلد : 7000 تومان

 درباره کتاب :
 بسیاری از مدیران سودآوری و توجه به ارزش ها و مشکلات جامعه را دو مقوله ی متضاد می دانند و چنین می پندارند که یا شرکت باید در پی سودآوری باشد یا اینکه خود را وقف جامعه کند و قید سودآوری را بزند.کاتلر و همکارانش در«نسخه ی سوم بازاریابی» با استفاده از مثال های واقعی گوناگون و فراوان،باورهای نادرستی از این دست را به چالش می کشند.آنها با بررسی رسالت ها و ارزش های اجتماعی سودآور ترین شرکت های پایدار،نشان می دهند که تضادی بین سودآوری و توجه به ارزش های اجتماعی وجود ندارد و در نهایت پیشنهادهای حیاتی خود را در قالب 10 فرمان اساسی خلاصه می کنند 10 فرمانی که عمل کردن به آنها می تواند تضمین کننده ی موفقیت شرکت ها باشد.مخاطبان اصلی این کتاب همه ی کسانی هستند که می خواهند میان سودآوری و ارزش های اجتماعی تعادل،توازن و تناسب برقرار کنند،هدفی که دستیابی به آن برای بقا و رشد کسب و کارهای امروزی،امری حیاتی و ضروری است.

 فهرست مطالب :


مقدمه ی مترجم
پیش گفتار
مقدمه ی نویسندگان
نکاتی درباره ی خاستگاه کتاب
درباره ی نویسندگان

بخش اول : روندها
فصل اول - به نسخه ی سوم بازاریابی خوش آمدید
فصل دوم - الگوی آتی نسخه ی سوم بازاریابی

بخش دوم : راهبردها
فصل سوم - بازاریابی رسالت شرکت برای مصرف کنندگان
فصل چهارم - بازاریابی ارزش ها برای کارکنان
فصل پنجم -بازاریابی ارزش ها برای کارکنان
فصل ششم - بازاریابی چشم انداز برای سهام داران

بخش سوم : کاربردها
فصل هفتم - ایجاد تحول فرهنگی اجتماعی
فصل هشتم - کار آفرینی در بازارهای نوظهور
فصل نهم - تلاش برای حفظ محیط زیست
فصل دهم - جمع بندی مباحث

برچسب محصول