قوانین و مقررات سایتانتقاد،پیشنهاد،شکایت
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش


بازه قيمت :
~   تومان

















  

کتاب استراتژی های شکست در نمودارهای قیمت

كد كالا: 9249
قیمت: 36,500 تومان

تالیف : جف گرین بلات،ناشر : آراد،ترجمه : آرش حکمت؛استراتژی هایی برای پیش بینی بازار و بیشترین ضریب موفقیت با : امواج الیوت،فیبوناچی،زاویه های گن،سری اعداد لوکاس و ...

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب استراتژی های شکست در نمودارهای قیمت
استراتژی هایی برای پیش بینی بازار
بیشترین ضریب موفقیت با : امواج الیوت،فیبوناچی،زاویه های گن،سری اعداد لوکاس و ...

 تالیف :
جف گرین بلات
 ناشر : آراد
 ترجمه : آرش حکمت
 شابک : 978-600-186-228-1
 تعداد صفحات : 452
 شمارگان چاپ : 500
 نوبت چاپ : اول - 1395
 لیتوگرافی : -

قیمت پشت جلد : 36500 تومان


درباره کتاب :

 متن اصلی کتابی که در دست دارید توسط جف گرین بلات ،معامله گری حرفه ای که از روش ابداعی خودش بر اساس ترکیب بسط ها و سری های زمانی با فیبوناچی،امواج الیوت،نمودارهای شمعی و اندیکاتورها شکل گرفته است،استفاده می کند.روش و استراتژی های معاملاتی که در این کتاب به آنها پرداخته می شود به گونه ای است که می توان از آنها نه تنها در معاملات بلند مدت بلکه در معاملات روزانه (نوسان گیری) نیز می توان استفاده کرد با ذکر این نکته که با تسلط بر آنها می توانید ریسک معاملات خود را به حداقل رسانده و در عین حال بهره وری و سودآوری خود را بیش از پیش نمایید.کتاب حاضر محصول سال ها مطالعه،تجربه و تحقیقات جف گرین بلات می باشد که در آن به صورت گام به گام از مباحث پایه ای تحلیل تکنیکال آغاز و با مباحثی از امواج الیوت،گن،فیبوناچی،نمودارهای شمعی،اندیکاتورها،تحلیل سری و بسط های زمانی و در نهایت با فصل مهم روان شناسی معاملات پایان می یابد.

  فهرست مطالب :

مقدمه  ی مترجم
درباره ی نویسنده
پیش گفتار
سرآغاز

فصل اول - ساختار اساسی بازارها
فصل دوم - امواج الیوت
فصل سوم - چرخش
فصل چهارم - شمع های ژاپنی
فصل پنجم - واگرایی ها
فصل ششم - مطالعات حجم و میانگین های متحرک
فصل هفتم - قیمت نگاری فیبوناچی
فصل هشتم - تکنیک های پیشرفته برآورد قیمت
فصل نهم - فارکس
فصل دهم - مربع کردن قیمت و بازار
فصل یازدهم - آموزش فشرده ی چنگال اندرو
فصل دوازدهم - مربع عدد 9 گن
فصل سیزدهم - روان شناسی
فصل چهاردهم - روان شناسی/تمایلات بازار
فصل پانزدهم - ساختن پُل
فصل شانزدهم - نتیجه گیری

 

برچسب محصول