قوانین و مقررات سایتانتقاد،پیشنهاد،شکایت
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش


بازه قيمت :
~   تومان

















  

کتاب رازهای تبلیغات

كد كالا: 5003
قیمت: 24,000 تومان

نوشته:دیوید اُگیلوی،ناشر:مبلغان،ترجمه:کوروش حمیدی،علی فروز فر؛اسرار تبلیغات بنیانگذاران تبلیغات نوین

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب رازهای تبلیغات
نوشته : دیوید اُگیلوی
ناشر : مبلغان
ترجمه : کوروش حمیدی ، علی فروز فر
شابک : 978-964-90572-6-2
تعداد صفحات :  199
شمارگان چاپ : 2000
نوبت چاپ : هفتم -پاییز 1393
لیتوگرافی : پاییزان
قیمت پشت جلد : 24000 تومان
درباره کتاب :
دیوید اُگیلوی به عنوان یکی از بنیانگذاران تبلیغات نوین در آمریکا ، شرکت اُگیلوی و ماثر رادر سال 1945 بنیان گذاشت.اوپلی بین تبلیغات کلاسیک ومدرن بود وتجربه گسترده اش در تبلیغات وبازاریابی از او چهره ای ساخته بود که مورد مشورت بسیاری از شرکت ها ، سازمان ها و حتی سیاستمداران قرار می گرفت.اُگیلوی در موفقیت بسیاری از نام های تجاری در جهان نقش مهم و غیر قابل انکاری داشت.
اُگیلوی در کنار بزرگانی چون ریموند رابیکم ، دکتر جرجگالوپو استانلی رزروکار تبلیغات را شروع کرد و درس های زیادی از آنان آموخت .او دیدگاه های نوینی را در نوشتن آگهی و معرفی مارک تجاری ارائه کرد.
کتاب حاضر دومین کتاب اُگیلوی میباشد.اولین آن « اعترافات یک تبلیغاتچی » نام داشت.زبان کتاب « رازهای تبلیغات » روان وآمیخته با طنز و کنایه و آکنده از تجارب عملی است.موضوعات مطرح شده در آن بسیار موجز و در نهایت سادگی است و از به کار بردن الفاظ و مفاهیم پیچیده خودداری شده است.این کتاب برای دست اندرکاران شرکت های تبلیغاتی و مدیران مرتبط با این صنعت می تواند بسیار شیرین و آموزنده باشد.
فهرست مطالب :
عنوان
یادداشت ناشر
یادداشت مترجمان
فصل 1 – پیش گفتار ( بیایید در برابر فیلیپ بایستیم )
فصل 2- چه نوع تبلیغی موجب فروش می شود
فصل 3 – مشاغل دنیای تبلیغات وشیوه دستیابی به آنها
فصل 4 – چگونه یک بنگاه تبلیغاتی را اداره کنیم
فصل 5 – چگونه مشتری جلب کنیم
فصل 6 – نامه سرگشاده به یک مشتری در جستجوی یک بنگاه
فصل 7 – خواسته : رنسانسی در تبلیغات چاپی
فصل 8 – آگهی تلویزیونی را چگونه بسازیم تا محصولاتمان را بفروشد
فصل 9 – تبلیغ برای شرکت ها
فصل 10 – چگونه سفرهای خارجی را تبلیغ کنیم
فصل 11 – رموز موفقیت در تبلیغات شرکت به شرکت
فصل 12 - پست مستقیم ، عشق اول و اسلحه سری من
فصل 13 – تبلیغ با انگیزه های خیرخواهانه
فصل 14- رقابت با پراکتر وگمبل
فصل 15 – هجده معجزه عشق
فصل 16 – چقدر کم درباره بازاریابی می دانم
فصل 17 – آیا آمریکا هنوز ملت برتر است؟
فصل 18 – شش غولی که تبلیغات نوین را ابداع کردند
فصل 19 – ایراد تبلیغات چیست ؟
فصل 20 – من سیزده تغییر را پیش بینی می کنم

برچسب محصول