قوانین و مقررات سایتانتقاد،پیشنهاد،شکایت
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش


بازه قيمت :
~   تومان

















  

کتاب مدیریت روابط عمومی

كد كالا: 6062
قیمت: 9,000 تومان

نوشته : حسن نصیری قیداری،ناشر : رسا؛تاثیر روابط عمومی سازمان ها بر موفقیت شرکت های صنعتی و بازرگانی

امتياز اين محصول
0 امتياز
موجود نيست

کتاب مدیریت روابط عمومی
نوشته : حسن نصیری قیداری
ناشر : رسا
ترجمه : -
شابک : 978-964-317-525-1
تعداد صفحات : 230
شمارگان چاپ : 2200
نوبت چاپ : ششم -1393
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 9000 تومان
درباره کتاب :
مدیران موفق در صنعت و بازرگانی امروز، به روابط عمومی سازمان خود اهمیت ویژه ای می دهند. آنان در جستجوی برتری، خلاقیت و ابتکار عمل هستند و کارشناسان ورزیده و مبتکر روابط عمومی را به کار می گیرند تا از کنش ها و واکنش های جامعه پیرامون خود آگاهی یابند، انتقادات را بشنوند و به اصلاح رفتار و تولید خود بپردازند و مزیت ها و برتری های تولید و یا محصول خود را به گوش جهانیان برسانند و به آنها بقبولانند که به افکار، عقاید، سلیقه ها و احساساتشان احترام می گزارند و در فراسوی تولید یا خدمات، رفاه و بهرورزی جامعه و سعادت آحاد آن را طالبند.
رهبران هشیار سازمان ها، امروزه این امر را بدیهی می دانند که پایبندی به اصول و روابط عمومی، تنها راه ممکن برای بقای نظام آنهاست و هر چیز غیر این، قدیمی و از میان رفتنی است.
فهرست مطالب :
دیباچه
پیشگفتار
مقدمه: سیری در تاریخ جوامع بشری و سازمان ها، فرهنگ و تجارت در جامعه پست مدرن یا جامعه اطلاعاتی
فصل اول : آشنایی با تئوری های مدیریت
فصل دوم : مبانی رفتار آدمی
فصل سوم : مدیریت روابط عمومی
فصل چهارم: محیط روابط عمومی
فصل پنجم : برنامه نویسی و بودجه ریزی
فصل ششم: سازماندهی روابط عمومی
فصل هفتم : روابط عمومی ؛ استراتژیک کارآمد سازمان
فصل هشتم: چک لیست روابط عمومی
فصل نهم : ده نکته روابط عمومی
منابع و مآخذ

برچسب محصول